Pannkakor

Hej!
 
Nu har vi kommit hem, eller kom hem för nästan en timma sen men drog på mig myskläder och började med maten. När vi kom hem från Norrköping åkte vi hem till mamma först för Alex skulle hjälpa till och koppla in hennes router som hon köpte idag så dom kunde få trådlöst internet hemma. Sen åkte vi hem.
 
Igår blev det lite dåligt med inlägg med men det var för att vi var hos mamma och sen på kvällen gick vi till pappa och åt där. Så klockan var framåt 20.00 när vi kom hem och då var det en liten mupp som ville ha kladdkaka så det var bara att börja baka. Dock blev den inge bra igår utan den misslyckades helt och hållet. Den vart riktigt rinnig. Men tror det var delvis för att jag var så trött och Alex var så otålig så den skulle nog ha varit inne lite längre än den var. Får göra en ny imorgon eller så. 
 
Imorgon ska jag i alla fall bara vara hemma och ta det lugnt för en gångs skull för känner att jag har rört på mig alldeles för mycket dom senaste dagarna. Får se om morgondagen spenderas i soffan eller om jag till och med hamnar i sängen lite med. Det är aningen skönare att ligga på sängen än att ligga i soffan. Skönare för ryggen när jag kan ligga på sidan ordentligt. Men känner jag mig själv rätt kommer jag nog bli lite uttråkad så jag kommer nog gå och leta efter något här hemma jag kan göra. Finns dock inte så mycket att välja på när det mesta som behöver göras är tunga saker som att flytta tunga kartonger och tunga möbler och det ska jag defenitivt inte göra med min kropp just nu så får försöka ta det lugnt ändå. Får se om jag kanske kan ta och somna om efter att Alex går till praktiken imorgon så jag kan sova bort några timmar av dagen hehe Idag var det ju ingen mening med att somna om eftersom vi skulle in till Norrköping. Men kan behöva sova ut lite imorgon för låg vaken mellan 00 och 06 inatt för kunde inte somna om efter att jag var uppe och va på toan, blev för rastlös i kroppen samtidigt som jag kände att jag var för trött för att gå upp..
Men men det är sånt som märks imorgon!
 
Nu ska jag fortsätta med pannkakorna till kvällsmaten så dom inte bränns!
 
xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Josefinlinneaa

Två blir fyra

RSS 2.0