Födelsedag

Hej!

Nu är dagen äntligen slut för min del. Har precis lagt mig i sängen efter att ha tittat på lite serier med Alex och så var vi och handlade lite förut med (tur att vi har nära till affären). Får se om jag får sova ordentligt inatt eller ej för alla sammandragningar/förvärkar + att min rygg håller på att göra mig tokig. Den gör så ont så jag knappt vet vart jag ska ta vägen snart. Inte drt ultimata att bli gravid när man har ryggproblem då det blir mycket värre än det var innan.. Men det är bara att hoppas på att det blir bättre efter förlossningen sen och då har jag ju två små bebisar med så då kommer det vata värt det. Det är nog bara nu när mam går och väntar och hat ont som det känns jobbigt, smärtan glöms nog rätt snabbt sen.

Imorgon ska vi in till Norrköping på föräldrakurs mellan 16-18.30 så får se vad vi lär oss då hehe
Sen händer det en till sak imorgon, jag fyller nämligen 20! Kommer nog dock att bli som vilken dag som helst för vi ska inte fira mig imorgon utan det gör vi på fredag.

Godnatt på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Josefinlinneaa

Två blir fyra

RSS 2.0