30-01-14

Hej på er!

Hur är det med er? Med oss är det bara bra i alla fall. Dom små busarna i magen sparkar som bara den nästan hela dagarna just nu så dom har det nog bra fast trångt, men finns inte så mycket att göra åt det än.
 
I tisdags fyllde jag ju som sagt 20. Firade inte så speciellt mycket, var inne på vrinnevi på föräldrakurs. Där fick vi veta lite mer inför förlossningen. Får se vad det handalr om nästa vecka. Efter det åkte vi förbi mirum gallerian så jag kunde hämta ut ett par smartphonevantar som jag fick av phonehouse och en tvål som jag fick av apoteket. Sen åkte vi hem och då gick vi ner till ica och handlade lite. Alex bjöd mig nämligen på trerätters som födelsedagspresent.
 
Baguette med skagenröra på till förrätt.
 
Kött till varmrätt.
 
Sen fick jag grodbakelse till efterrätt även att Alex inte tycker om dom hehe
 
Imorgon ska vi fira mig med resten av släkten så då blir det mat hos mamma på kvällen.
 
Igår tog vi det bara lugnt. Min kropp behöver det väldigt mycket just nu, blir helt slut över minsta lilla märker jag. Det tar på krafterna mer än man tror att bära på två barn. Vi var i alla fall på viberga och fixade dragkedjan på Alex jacka och sen gick vi in på familyhouse med och köpte ett par handdukar till barnen, passade på nu när dom har halva priset på allt i butiken. Utöver det gjorde vi ingenting igår.
 
Idag har vi varit och ätit hos pappa, förutom det har vi bara tagit det lugnt idag med. Kommer nog att vara väl behövt för på lördag ska vi åka till ikea och köpa det sista vi behöver till barnen. Ska bli skönt att ha allt klart så vi kan spendera resten av tiden innan dom kommer med att få ordning här hemma. Ska nämligen få lite möbler från mamma och pappa nu när dom säljer huset så måste få ner allt som ska ner i förrådet dit, måste få ordning i det som kommer vara barnrummet med även att dom kommer sova i vårat sovrum till att börja med. Nu är det nog inte långt kvar tills dom är här, Alex har sagt att dom kommer 28 februari men vi får se. Jag tror (och hoppas) på att dom kommer i slutet av februari eller början på mars i alla fall för nu börjar det bli riktigt tungt. 
Ne nu ska jag ta något litet att äta!
 
xoxo
coffeeandcupcake.blogg.se
2014-01-31 @ 15:32:01
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Va gott :) Grodbakelserna är så söta :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Josefinlinneaa

Två blir fyra

RSS 2.0