21-01-14

Hej!
 
Hur är det med er idag då?? Här är det bättre än igår i alla fall. Har fått sova ut lite, även om jag hade velat sova längre än jag gjorde men det var inte världens lättaste med en katt som hade damp och skulle klösa sönder sovrummsdörren.. Kommer bli tokig på henne snart! Förstår inte varför hon skulle börja med det igen.. Hon har inte klöst på dörren sen vi flyttade till nya lägenheten men nu på morgonen tyckte hon att det var dags att börja igen tydligen.. Får hoppas på att hon slutar med det igen annars får det bli att sälja henne för funkar inte direkt att ha det så med två små bebisar som sover i samma rum.. Med har ju ett litet tag kvar i alla fall innan vi måste sälja henne i sådana fall.
 
Idag har jag bara suttit i soffan och tagit det lugnt. Tittade på pang på pensionatet från igårkväll nu på förmiddagen. Älskar dom filmerna! Dom Jojje Jönsson är med i i alla fall haha Han är så rolig!
 
Ne nu ska jag ta och titta på ett par serier!
 
xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Josefinlinneaa

Två blir fyra

RSS 2.0