08-02-14

Halloj!
 
Vet att jag inte uppdaterat på ett par dagar men har bara suttit hemma och tagit det lugnt för har varit helt slut. Har sovit dåligt och haft som mensverk så har inte gjort mycket. 
Idag ska vi i alla fall fira min syster som fyller 17! Ska dit vid 15 så ska börja göra mig iordning snart så jag slipper stressa. Får se om vi blir kvar där och äter kvällsmat eller om vi äter hemma. Alex vill ju självklart vara hemma till melodifestivalen så han kan poppa musik med bra ljud (mamma har bara ljud direkt ut ur tvn medan vi har andra högtalare) så vi får se hur  det blir.
 
Kan förresten inte förstå att jag snart går in i vecka 34! Nu är det verkligen inte många veckor kvar! Känns helt sjukt vad snabbt tiden har gått. Känns som att det nyss var sommar och tiden verkligen kröp fram haha men nu är dom små snart här och tiden får gärna gå ännu snabbare än den redan gör! Längtar tills vi får se dom för första gången, få se hur dom ser ut. Tiden kan inte gå tillräckligt fort!
 
xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Josefinlinneaa

Två blir fyra

RSS 2.0