03-02-14

Hej!
 
Idag har jag spenderat hela dagen ungefär med att plocka här hemma. Har tömt lite kartonger och kollat exakt vad som ska ner i förrådet så nu är det bara att bära ner. 
Sov inge vidare inatt heller får hade sån himlans molande verk i nederdelen av magen så kunde inte koppla av. Vet inte om det är därför jag mår som jag gör just nu eller om det är på grund av allt som händer men känner mig helt utmattad och slut i både kropp och huvud.. Får se om det gått över tills imorgon.
 
Idag gick jag in i vecka 33 med! Nu är det verkligen inte många veckor kvar. känns skönt då smärtorna o rygg och bäcken som sitter i varje dag börjar bli väldigt jobbigt. 
 
Nu ska jag i alla fall fortsätta med maten!
 
xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Josefinlinneaa

Två blir fyra

RSS 2.0